Μερικά λόγια από τραγούδια με.......Μεγάλα ερωτήματα....


ΑΝ ΕΙΣΑΙ ΘΕΟΣ

Πόσα ποτάμια αίμα
Πόσα ποτάμια δάκρυ
Και πόσα παρακάλια θέλεις ακόμα από μας

Τώρα που τρελαθήκαν
Και λύσσαξε η μπόρα
Αν ήσουνα ποτέ εδώ πες μου που είσαι τώρα..

REFRAIN

Αν είσαι Θεός.. Αν είσαι Θεός.. Αν είσαι Θεός
Γιατί δεν μας λυπάσαι..;;
Αν είσαι Θεός.. Αν είσαι Θεός.. Αν είσαι Θεός
Γιατί δεν μας μιλάς;;
Αν είσαι Θεός.. Αν είσαι Θεός.. Αν είσαι Θεός
Γιατί δεν μας θυμάσαι;;;
Γιατί γυρνάς την πλάτη;;;
Γιατί μας παρατάς;;;

Φτύνανε το όνομα σου..
Κατώτεροι Θεοί ..
Ουρλιάζουνε κατάρες..
ΓΙΑΤΙ σιωπάς εσύ;;
Κρατάνε τις ζωές μας
Του δαίμονα τα κτήνη..
Αν είμαστε παιδιά σου εμείς

ΓΙΑΤΙ ΝΙΚΑΝ ΑΥΤΟΙ;;;
ΓΙΑΤΙ ΝΙΚΑΝ ΑΥΤΟΙ;;;
ΓΙΑΤΙ ΝΙΚΑΝ ΕΚΕΙΝΟΙ ;;;;;

REFRAIN

Αν είσαι Θεός.. Αν είσαι Θεός.. Αν είσαι Θεός
Γιατί δεν μας λυπάσαι..;;
Αν είσαι Θεός.. Αν είσαι Θεός.. Αν είσαι Θεός
Γιατί δεν μας μιλάς;;
Αν είσαι Θεός.. Αν είσαι Θεός.. Αν είσαι Θεός
Γιατί δεν μας θυμάσαι;;;
Γιατί γυρνάς την πλάτη;;;
Γιατί μας παρατάς;;;





O ΠΡΟΣΚΥΝΗΤΗΣ – Α. Ιωαννίδης


Τα βουνά περνάω και τις θάλασσες περνώ..
Κάποιον αγαπάω..
2 ευχές κρατάω και 2 τάματα κρατώ
περπατώ και πάω..

REFRAIN

Κάποιος είπε πως η αγάπη σ’ ένα αστέρι κατοικεί
Αύριο βράδυ θα ΄μαι κει
Κάποιος είπε πως ο έρωτας για μια στιγμή κρατά
Αύριο βράδυ θα ναι αργά..

Στα πουλιά μιλάω
Και στα δέντρα τραγουδώ
Κάποιον αγαπάω
Κι όταν τραγουδάω
Προσευχές παραμιλώ
Περπατώ και πάω

REFRAIN

Κάποιος είπε πως ο δρόμος είναι η φλέβα της φωτιάς
Ψυχή μου πάντα να κυλάς
Κάποιος είπε πως ταξίδι είναι μόνο η προσευχή
Καρδιά μου να σαι ζωντανή..

Κάποιος είπε πως η αγάπη σ’ ένα αστέρι κατοικεί
Αύριο βράδυ θα ΄μαι κει
Κάποιος είπε πως ο έρωτας για μια στιγμή κρατά
Αύριο βράδυ θα ναι αργά..
















ΓΕΝΕΘΛΙΑ ΘΑΝΑΤΟΥ – Ν. Σφακιανάκης



Στα μονοπάτια του καημού
Στη γέφυρα του στεναγμού
Μ’ έκανε η μάνα μου..
Μια φθινοπωρινή βραδιά ζωή την κρύα σου καρδιά είδαν τα μάτια μου..
Με κουδουνίστρες πλαστικές, όμορφες και χρωματιστές με νανουρίσανε..
Και τα ματάκια τα μικρά είδαν του κόσμου τα αγαθά και συμφωνήσανε..

Ήταν το γάλα μου πικρό και το νεράκι μου γλυκό που με μεγάλωνε..
Κι απέναντι στην κούνια μου η μοίρα η κακούργα μου και με καμάρωνε..
Ήταν το κλάμα μου μουντό σαν κάτι να’ θελα να πω μα δεν με νιώσανε..
Μια λυπημένη αναπνοή για την πουτ... τη ζωή που μου χρεώσανε..

REFRAIN

Έτσι ξεκίνησα λοιπόν έτσι ξεκίνησα..
Δεν με ρωτήσανε ζωή μα σε συνήθισα..
Σαν πληγωμένο αετόπουλο στο χώμα
Ψάχνω τη δύναμη να κρατηθώ ακόμα.. (2)

Πάνω σε λάσπες και καρφιά
Στ’ Άδη του κόσμου τη φωτιά πρωτοπερπάτησα..
Ισορροπία σταθερή για να προλάβω τη ζωή
Όμως την πάτησα..

Μόνο το Α και το Χ στη σχολική μου εποχή πρωτοσυλλάβισα..
Κι αυτό το ΑΧ και το ΓΙΑΤΙ όπου βρεθώ μ’ ακολουθεί κι ας σαραντάρισα..
Έτσι περνούσε ο καιρός και’ γω στο δρόμο μου σκυφτός έκανα όνειρα..
Έτυχε να’ με άπαυτους που κολυμπάνε στους αφρούς και στα λασπόνερα..
 Στάζει το αίμα της ψυχής σαν τις σταγόνες της βροχής όμως ποιος νοίαζετε;;Kαι την αόρατη πληγή που μέσα μου αιμορραγεί ποιος την μοιράζετε ;;

REFRAIN

Έτσι ξεκίνησα λοιπόν έτσι ξεκίνησα..
Δεν με ρωτήσανε ζωή μα σε συνήθισα..
Σαν πληγωμένο αετόπουλο στο χώμα
Ψάχνω τη δύναμη να κρατηθώ ακόμα.. (2)

Έτσι ξεκίνησα λοιπόν έτσι ξεκίνησα

Άλλα μου δείξανε και άλλα εγώ αντίκρισα
Θεέ μου κι ας ήξερα ποια μέρα θα πεθάνω και του θανάτου μου γενέθλια να κάνω..
Θεέ μου κι ας ήξερα ποια μέρα θα πεθάνω και του θανάτου μου γενέθλια να κάνω..




ΠΙΣΩ ΑΠ ΤΟ ΠΟΤΑΜΙ -Δάκης



Πάνω απ’ το ποτάμι που τρέχει..
Είναι μια πληγή
Πίσω απ’ την ελπίδα Θεέ μου
Πάντα είσαι εσύ..
Πίσω απ’ την γλυκεία προσευχή μας είναι η μοναξιά..
Πίσω από το τάμα στον Άγιο η παρηγοριά..

REFRAIN

Σύντροφε μου σε άκουσα ..
Πάλι τον άνεμο να ρωτάς
Ποιος να ξέρει στο βλέμμα του πίσω τι κρύβει ο Θεός για μας
Αν μπορείς την απάντηση δώσε πως βρέθηκες και που πας
Ποιος να ξέρει στο βλέμμα του πίσω τι κρύβει ο Θεός για μας..
































2 ΑΛΟΓΑ – Γ. Μπιθικώτσης



Ένα όμορφο αμάξι με 2 άλογα να μου φέρετε
τα μάτια μου σαν κλείσω
Τον ντουνιά με τα στραβά και τα παράλογα
Καβαλάρης μια φορά να σεργιανίσω

REFRAIN

Το 1 τ’ άλογο να είναι άσπρο
όπως τα όνειρα που έκανα παιδί
Το άλλο τ’ άλογο να είναι μαύρο
σαν την πικρή μου την κατάμαυρη ζωή

Να κτυπώ το καμουτσίκι μου το άπονο
Σαν της μοίρας μου τα αβάσταχτα χαστούκια
Και να ακούγεται τη νύκτα σαν παράπονο
Σαν πενία λυπητερή από μπουζούκια..

REFRAIN

Το 1 τ’ άλογο να είναι άσπρο
όπως τα όνειρα που έκανα παιδί
Το άλλο τ’ άλογο να είναι μαύρο
σαν την πικρή μου την κατάμαυρη ζωή..