Δώρο για τη νέα χρονιά

Το 2015 Θα είναι η Χρονιά σου!
·         
Άλλη μια χρονιά «μας αφήνει χρόνους».
Βρίσκεσαι και πάλι σε γιορτινό τραπέζι, συντροφιά με την αγαπημένη σου οικογένεια. Παρέα με φίλους και αγαπημένους συγγενείς. Τρώτε, πίνετε, συζητάτε, αστειεύεστε, γελάτε. Χαλαρώνετε, διασκεδάζετε, χορεύετε.
Άλλη μια χρονιά τελείωσε. Ήρθε το 2015!
Είμαι σίγουρος ότι έκανες τον απολογισμό σου. Ή μήπως όχι;
«Τι εννοείς Σπάρτακε... απολογισμό;»
«Εννοώ να ανοίξεις την ατζέντα σου ή το προσωπικό σου ημερολόγιο - λεύκωμα και να τσεκάρεις ένα - ένα τους στόχους που είχες θέσει πέρυσι, ακριβώς την ίδια ημέρα. Να ελέγξεις μια - μια όσες αποφάσεις και υποσχέσεις έδωσες (στον εαυτό σου) ότι θα υλοποιήσεις μέσα στο 2014».
Ας ανοίξουμε πρώτα το δικό μου λεύκωμα.
Λοιπόν... στις 31 Δεκεμβρίου του 2013, έγραψα:
«Το 2014 θα πετύχω τα εξής:
Επαγγελματικά
1. Θα βοηθήσω περισσότερο κόσμο να "πάρει την υγεία στα χέρια του"
2. Θα ασχοληθώ αποκλειστικά με το Spartacus.gr
3. Θα κάνω περισσότερα Youtube Video
4. Θα αποκτήσω οικονομική αυτάρκεια μέσα από το ΙΝΤΕΡΝΕΤ
Προσωπικά (σωματική βελτίωση)
1. Θα γυμνάζομαι μια ώρα κάθε μέρα (6 ημέρες την εβδομάδα)
2. Θα κατεβάσω το ποσοστό σωματικού λίπους (από 16% σε 10%)
3. Θα πραγματοποιήσω 2 μεγάλες ξηρασίες (7 ημέρες έκαστη)
4. Δεν θα σιτίζομαι για 16 ώρες καθημερινά (νηστεία μόνο με νερό)
Προσωπικά (νοητική - ψυχική αυτοβελτίωση)
1. Περισσότερη προσευχή
2. Μεγαλύτερη κοινωνική αποχή και απομόνωση
3. Διάβασμα 2 καινούργια βιβλία την εβδομάδα
4. 4 - 6 ώρες καθημερινά για έρευνα - αναζήτηση - μελέτη (το πάθος μου)».
Αυτοί που προανέφερα είναι λίγοι μόνο από τους στόχους τους οποίους εγώ έθεσα προσωπικά, ως δικές μου προτεραιότητες για το έτος 2014. Κοιτάζοντας τους και κάνοντας τον απολογισμό μου μπορώ να με χτυπήσω στην πλάτη και να πω με χαρά «καλά τα κατάφερες, παλικάρι μου».
Ήρθε όμως η δική σου σειρά τώρα, αδερφέ!
Άνοιξε το λεύκωμα σου...
«Τι είπες;» δεν άκουσα. Μίλα λίγο πιο δυνατά. Μην ντρέπεσαι!
«Δεν έγραψα τίποτα» μου απαντάς.
«Και που να γράψεις;» σε ξαναρωτώ.
«Αφού δεν έχεις καν λεύκωμα».
Και ύστερα αναρωτιέσαι γιατί άλλη μια χρονιά "κύλησε" για εσένα μέσα στην βαρετή καθημερινή ρουτίνα, με τα μύρια προβλήματα και τα ατελείωτα αχ, βαχ και ουφ.
Υπάρχουν 2 είδη ανθρώπων (κατά την ταπεινή μου άποψη):
Οι talkers και οι walkers.
Δηλαδή, αυτοί που ξεστομίζουν πολλά λόγια και μεγαλεπήβολα σχέδια γύρω από το πρωτοχρονιάτικο τραπέζι και υπάρχουν οι διακριτικοί ομιλούντες οι οποίοι απλά παρακολουθούν τα δρώμενα.
Οι πολυλογάδες ανήκουν στην κατηγορία του 99% του Ελληνικού πληθυσμού που συνεχώς εύχονται, προσδοκούν, ανυπομονούν, φθονούν, κατηγορούν και εν τέλει δεν πραγματοποιούν.
Οι δρώντες ανήκουν στο 1% του Ελληνικού πληθυσμού και είναι όσοι αποφασίζουν, ενεργούν, προσφέρουν, ευχαριστούν, ευγνωμονούν, εργάζονται με πάθος. Όσοι έχουν στόχους και τους πραγματοποιούν.
Εάν δεν διακατέχεσαι από το "σύνδρομο του εγωιστή" φαντάζομαι ότι ήδη θα έχεις κατατάξει τον εαυτό σου στην αντίστοιχη κατηγορία ανθρώπων.
Εύχομαι μέσα από την καρδιά μου, το 2015 να είναι πραγματικά η χρονιά σου. Για να συμβεί όμως αυτό δεν αρκεί να ανεβοκατεβάζεις το γιορτινό ποτήρι στο πρωτοχρονιάτικο ρεβεγιόν, ευχόμενος «στην υγειά»∙
• Η υγεία και η επιτυχία απαιτούν σχέδιο δράσης∙
• Το σχέδιο δράσης απαιτεί όραμα και απόφαση∙
• Το όραμα και η απόφαση απαιτούν θέληση∙
• Και όλα τα προηγούμενα απαιτούν ένα ξεκάθαρο στόχο.
Τον προσωπικό σου στόχο!
5) ΕΠΙΤΥΧΙΑ
4) ΔΡΑΣΗ
3) ΑΠΟΦΑΣΗ
2) ΘΕΛΗΣΗ
1) ΣΤΟΧΟΣ
Μην αφήνεις το 2015 να αποδειχθεί «μια από τα ίδια».
Θέσε σήμερα κιόλας ξεκάθαρους στόχους. Αγόρασε ένα λεύκωμα και γράψε τους 3 κυριότερους στόχους σου για το 2015. Προσωπικούς στόχους και όχι οικογενειακούς ή επαγγελματικούς. Στη συνέχεια διάβαζε τους καθημερινά. Το πρωί όταν ξυπνήσεις και το βράδυ πριν να κοιμηθείς.
Εύχομαι και ελπίζω ένας από τους 3 στόχους σου να είναι και η υγεία σου. Και εάν δεν γνωρίζεις πως να την πετύχεις, τότε μείνει εστιασμένος και συντονισμένος στο Spartacus.gr, γιατί και εγώ έχω ένα μεγάλο στόχο για το 2015.
«Να σου διδάξω, πως να πάρεις την Υγεία στα Χέρια σου!»
Αδέρφια μου, εύχομαι το 2015 να είναι για εσάς μια ΝΕΑ χρονιά.
Μια ΝΕΑ χρονιά και όχι «άαααλλη μια χρονιά...» με τα ίδια μυαλά!
Χρόνια πολλά!
Σπάρτακος     Τετάρτη, 31 Δεκεμβρίου 2014 14:24 ·         Marinakis Spartakos  ·         Φυσικοπαθητική